Spot Check
Tijdens deze oefening testen we de reflexen van jouw first line-medewerkers nadat ze de eerste signalen van een gevoelige situatie krijgen.
Doel
- Volgen jouw medewerkers de procedure en hebben ze de juiste reflexen?
- Onmiddellijke feedback tijdens de oproep
- Procedure: evaluatie en optimalisatie
Doelgroep
Alle medewerkers die de First Line training hebben gevolgd en in rechtstreeks contact staan met de buitenwereld via telefoon (receptie, secretariaat), het internet (mails, sociale media) of live (onthaal, bewaking).
Leerpunten
Een consument reageert niet zoals verwacht, wat nu?
Wat doe je wanneer je wordt geconfronteerd met een onverwachte reactie? Hoe zorg je ervoor dat jouw consumentendienst voorbereid is op zo'n situatie?
Hoe bescherm je jouw bedrijf tegen online negatieve publiciteit?
In de digitale wereld kan één nieuwsartikel, tweet of recensie jouw reputatie maken of kraken. Neem de leiding over jullie online aanwezigheid zodat negatieve buzz of nepnieuw...
Hoe scoort jouw bedrijf op Food Defense?
Jouw woonplaats beveiligen is een evidentie, maar de beveiliging van de werkplaats komt minder spontaan. Dat bewijst onze praktijkervaring bij voedingsbedrijven.