Spot Check
Tijdens deze oefening testen we de reflexen van jouw first line-medewerkers nadat ze de eerste signalen van een gevoelige situatie krijgen.
Doel
- Volgen jouw medewerkers de procedure en hebben ze de juiste reflexen?
- Onmiddellijke feedback tijdens de oproep
- Procedure: evaluatie en optimalisatie
Doelgroep
Alle medewerkers die de First Line training hebben gevolgd en in rechtstreeks contact staan met de buitenwereld via telefoon (receptie, secretariaat), het internet (mails, sociale media) of live (onthaal, bewaking).
Leerpunten
Change communicatie: zonder strategie, geen draagvlak
Een grote herstructurering bij een internationaal voedingsbedrijf zorgde voor opschudding op de werkvloer. Honderden banen kwamen in het gedrang en dat liet het personeel niet o...
Hoe een gemiste incidentmelding leidde tot een grote recall
Een consument vindt een stuk plastiek in één van jullie producten. Wat eerst een alleenstaand geval leek te zijn, bleek een teken aan de wand van een groter probleem.
Food Fraud: Wat als jouw product onbedoeld verboden stoffen bevat?
Een verboden stof belandt via een grondstof in jouw product. De gevolgen zijn grootschalig: verschillende producten moeten uit de rekken worden gehaald, consumenten zijn ongerus...